Kundkommentarer om Lustjakt
Tack så mycket för god service och snabb återkoppling. Ni är fantastiska =)
Oj, vilken imponerande service!
Tack!
/Patrik
Jag var inte beredd på att det skulle gå så otroligt smidigt vid reklamation - det tackar jag för.
Har varit supernöjd med andra produkter från och kommer verkligen rekommendera er.
Mvh Jennifer
”Tack :) ni har verkligen den bästa hemsidan :) tack för att nu finns :)
Ni har helt klart de bästa utbudet och min tjej älskar alla underkläder jag givit henne från er sida :)
Er sida har helt klart gjort vårat sexliv bättre :)”
Bilden visar negligé med stringtrosor för 299 kr. Fler sexiga underkläder hittar du här


"Jag vill bara skriva och tacka för era brev som ni skickar ut. Ni tar upp saker som är så viktiga men som folk tar för givet eller inte uppmärksammar alls. Även om det är sex som är ert område så tar ni upp så många andra viktiga ämnen i livet, som är i kontakt med sex. Era brev är fantastiska, lärorika och otroligt sanna och viktiga, om alla bara förstod det. Ha en vacker dag!"
"Jag ville bara berätta för er att jag tycker ni gör ett väldigt bra nyhetsbrev. Ni har nog det enda nyhetsbrev som jag ser fram emot att läsa varje vecka och jag tycker det är så befriande att ni har så kloka saker att säga om sex och samlevnad. Om det är något som är exploaterat efter pengar på internet så är det just sex, därför är det så viktigt att det finns sådana som ni som sprider ett budskap med omtänksamhet i en annars rå och opersonlig framställning och framförallt prestationshetsande i media. Tack för ett bra jobb och sluta inte med att skriva kloka saker."
Jag vill bara tipsa er om Lustjakt.se där man kan köpa sexleksaker. Dom är verkligen proffsiga, snabba leveranser och totalt diskreta. Och dessutom har dom ett nyhetsbrev på mailen som är hur bra som helst. Det handlar inte bara om deras produkter utan man får tips och information om olika delar i sexlivet. Riktigt bra.
Hej igen
Ni känns väldigt ärliga och respektfulla/förtroendeingivande i era svar till mig, Tack för det!
Tack igen för respektfullt bemötande.
Mvh ÅsaHej!
Wow, vad lättad och positivt överraskad jag blir.
Tack så mycket för suverän service! Blir fler köp från er i framtiden. =)
/Louise
Vilken förnämlig service :-) Stort tack för en smidig lösning.
Vill tacka er för era utskick, alltid informativt, inspirerande och det har KLART gjort en förbättring på mitt sexliv. Seriös, ärlig och proffsigt utseende, med ett skitbra sortiment på hemsidan. Helhetslösningar för alla funderingar, ni hjälper faktiskt folk till ett bättre mående och förhållningssätt till sina kroppar och sexualitet öht. Tack!
/Ante
Tack för det.
Det visade sig bero på en hängd session-cookie och jag kom in via en annan webbläsare.
Märkligt.
Tack hur som helst, och för en helt underbar köpupplevelse!
Hejsan!
Vi köpte en WE vibe 2 från er för några år sedan. Den funkade helt otroligt fantastiskt men tyvärr lite för bra, för snabbt. - Frun blev på smällen (-; Nu efter att ha flyttat och lillan fått eget rum så tänkte vi att nu är det dags för lite vuxenlekar med bästa vibratorn igen - men NEJDÅ!
Våran kära WE vibe 2 är STENDÖD )-: Inte ett livstecken har den. Har laddat den men. Den är död. Den var ju rätt dyr och vi är jätteledsna för detta nu.Vad har vi för möjligheter? Saknar våran WE vibe.
---
Hej
Det var mycket olyckligt att er We vibe inte fungerar efter sin "vilopaus" ;) Vi lämnar 3 års garanti så ni hinner precis reklamera den. Gäller samma adress och mobilnummer som tidgare?
Med vänlig hälsning
LUSTJAKT SVENSKA AB
---
Hej igen!
Vi är så tacksamma för er underbara service, helt fantastiskt… Ska rekommendera er till alla våra vänner.
Mvh
Ska diskutera med min partner hur vi vill göra.
Återkommer
Mvh
Stefan
Mårten
Det har alltid funkat perfekt.
ALLA köpte något, till och med den blygaste tjejen av oss alla *du vet vem du är*!
Vi hade partyt på fredagen, på tisdagen hade alla fått sina grejer! SUVERÄNT jobbat. Ni håller samma, om inte bättre kvalité som de största!
Jag rekommenderar dom varmt!
och jag kommer definitivt att rekommendera er till mina vänner.
Bra kundservice är något av det viktigaste som finns och jag har nog
aldrig stött på ett företag som är så lätta att ha att göra med som er.
Jag måste säga att ni har varit mycket tillmötesgående med mina klagomål och tagit hand om dessa på ett bra och respektfullt vis så att jag som kund känner mig förstådd och accepterad.
Tack så mycket! Mycket bra service. Skulle verkligen rekommendera er
Bland annat därför ser jag inte ens åt andra butiker av samma sort.
Synd att jag är lite pryd och inte vågar rekommendera er, fast i och för sig, vad är jag rädd för?
Jag ska berätta för mina närmsta vänner i alla fall, hur bra ni är, och hur bra ni tar hand om era kunder!
Måste bara få ge min stora uppskattning till snabba svar och bra kundomhändertagande. Tack så mycket kommer rekommendera och handla fler gånger hos er.
Stort tack för väldigt snabb och proffsig service.
Tänk om alla företag kunde vara så snälla och hjälpsamma.
Snabb att svara (trots att jag dröjt med mina svar), alltid lika trevligt bemötande och mycket serviceinriktade. Stor kram till er för det!!!
Hej!
Vad härligt att höra. Det kallar jag för bra service :)
Tack
Bob
Vill tacka för extremt bra service och jag kommer absolut handla hos er igen.
Trevlig helg
Med vänlig hälsning, Caroline
Hej
Tack för din nya order, vi har nu lagt till staven kostnadsfritt.
Ha en fin dag.
Med vänlig hälsning
LUSTJAKT SVENSKA AB
---
Hej
Stort tack för hjälpen, Uppskattat, många ++ för Ert tillmötesgående.
Ha en bra dag.
Mvh
Christopher
Vilken strålande service, stort tack för det!
Ha en fortsatt bra kväll du med!
Med vänlig hälsning, AnnaHej
Tack för snabbt svar och superservice.
Ha en fin dag och trevlig helg du med!
/Robin
Hej igen
Vi beklagar verkligen det inträffade. Vibratorn kontrollerades innan den skickades så det måste skett i leveransen. Plasten är inte så kraftig och den tålde kanske inte ett vadderat kuvert. Vi skickar dig en helt annan julklapp istället och hoppas att du gillar den.
Du behöver inte skicka tillbaka denna vibratorn heller.
Ha en fortsatt fin dag.
Med vänlig hälsning
LUSTJAKT SVENSKA AB
Irene
---
Hej igen!
Det blir bra!
Tack för all er hjälp och för att ni är så smidiga när det krånglar sig.
Ser fram emot den nya julklappen :)
Ha det bra!
Vänliga Hälsningar
Camilla
Fantastiskt bemötande :D:D av Dig Iréne
Kommer handla av er i framtiden även om jag kanske returnerar denna sändning.
MVH
Magnus
Hej
Vi har lagt till en julklapp i din order, God jul på dig!
Med vänlig hälsning
LUSTJAKT SVENSKA AB
---
Åh, ni är ju toppen! Kommer fortsätta handla av er! Ha en 'skön' jul! Hähä. KRAM!
Hej igen
Vi skickar den imorgon så du bör ha den i brevlådan på onsdag.
Ha en trevlig kväll.
Med vänlig hälsning
Lustjakt AB
---
Ok, tack så mycket.
Måste ändå säga att jag fått väldigt bra bemötande, skulle starkt rekommendera er!
Ha en fortsatt trevlig kväll.
mvh Niklas
Tusen tack för det snabba responsen och trevliga bemötandet!
Tack för snabbt svar och smidig service!
Med vänlig hälsning,
LinneaTack för otroligt bra kundservice!
Har handlat hos er förr och fick problem efter ett tag med en annan produkt som ni utan snack ersatte.
Kommer absolut fortsätta handla hos er och rekommendera er till vänner!
Tack!
Med vänliga hälsningar
Björn
Hej Nico
Det var tråkigt att höra att ytterligare en ring gått sönder för dig. Vi skickar dig en annan typ av ring som är ställbar i storleken, då kan den anpassas bättre om du är lite större.
Vi skickar den i kuvert som kommer direkt i din brevlåda, hoppas detta känns ok för dig.
Ha en fortsatt bra dag.
Med vänlig hälsning
LUSTJAKT SVENSKA AB
---
Jag vill inte verka som en besvärlig kund, Ni ska veta att jag har rekommenderat er nätbutik till en hel del väninnor som har blivit väldigt nöjda!
Tusen tack för fantastisk service!
Jag vill bara tacka för ett oerhört proffsigt bemötande. Företag som er vill man gärna gynna! Jag ser fram emot att köpa fler produkter av er i framtiden.
Mvh Sandra
Efter att jag fått beskedet att jag inte behövde returnera pumpen demonterade jag densamma och kunde konstatera att packningen på kolven var helt trasig!
Än en gång: Tack för servicen!
Med vänliga hälsningar
Krister
Hej,
Jag vill tacka er för bra service och trevligt kudbemötande!! Det behövs ibland eller hur?
Jag fick en ny produkt "pressure dildo" som hade havererat, den nya kom redan igår.
Den nya produkten var till full belåtenhet, min flickvän hälsar! Vi var naturligtvis tvungna att testa!!
Återkommer säkert inom kort med flera beställniingar.
Ha en bra fortsatt vecka och stundande helg.
Jag har idag mottagit mitt sett med 'rings', ser väldigt bra ut och åter igen så tackar jag för strålande service!
Hallå!
Jag har inget ärende så till er på LJ AB, utan vill bara tacka er för er fina webbshop och otroliga service.
Allt (nu har jag inte handlat jättemånga gånger) har alltid levererats i tid, utan strul, till mitt ombud.
Har prövat att handla från andra liknande webbshoppar på nätet, men då tycks det alltid strula.
Keep up the good work! Diggar er starkt.
Hjärtligt tack och glad midsommar!
Jag kommer skicka fakturanumret ikväll men tänkte bara svara så ni vet att jag fortfarande är kvar här, så ni inte har glömt mig.
Med vänlig hälsning,
XXX
Hej igen
Tack för informationen, vi har nu identifierat din beställning. Ett tekniskt fel har orsakat lite problem och därför har din order blivit obehandlad. Vi löser detta och skickar ditt paket senast på måndag. Vi ber verkligen om ursäkt för det hela och beklagar att du fått vänta på leveransen. Vi skickar med en gåva i paketet som en liten kompensation för dröjsmålet.
Önskar dig en skön och solig helg.
Med vänlig hälsning
LUSTJAKT SVENSKA AB
---
Tack så hemskt mycket för hjälpen! (: o bra service!
Trevlig helg!
Ha en bra dag!
Med vänlig hälsning, XXX
Hej
Det är ingen fara, det är samma faktura men jag har som sagt bara flyttat fram förfallodatum på den.
Ha en bra dag och en trevlig helg.
Med vänlig hälsning
Lustjakt AB
---
Hej
Perfekt !
Får tacka igen, toppen service måste man säga helt klart.
Trevlig helg
Mvh XXX
Hej!
Köpte en "rabbit" och nu har staven slutat att rotera. Den är helt död. Den övre lilla motorn fungerar. Ingen åverkan på "rabbiten". Vi önskar en ny likadan. Hur går vi tillväga för detta garantiärende?
---
Hej
Det var mycket olyckligt att produkten slutat att fungera korrekt och vi beklagar verkligen detta. Vi skickar omgående en ny och hoppas den fungerar klanderfritt.
För att inte orsaka dig fler besvär behöver du inte skicka tillbaka den defekta produkten till oss.
Det har ju gått närmare 3 år, har du kvar mobilnumret XXX? Sms skickas till detta nr när paketet är framme, så hör av dig om du har nytt nummer.
Ha en fortsatt bra dag.
Med vänlig hälsning
LUSTJAKT SVENSKA AB
Irene
---
Hej!
Ja
I övrigt har ni helt klart överträffat mina förväntningar inom e-handel med Er service och en fast kund är just vunnen! Kommer även att rekommendera Er, då Ni verkligen är seriös!
Tack på förhand och ha en trevlig helg!
XXX
Hej Lustjakt!!
Jag köpte för ett antal månader sedan en Lelo Tiani hos er med tanken
att det ju lät som en spännande sak att prova tillsammans med partner.
Kruxet med den är bara att... den stänger av sig så fort man försöker
använda den under samlag. Så fort min pojkvän drar sig ur igen vaknar
den dock till liv. Himla märkligt.
Gör vi något fel? Eller är det Tiani själv som har något fel?
Har ju tyvärr tappat lite gnistan att traggla på med den... Jättesynd,
för den verkade som en så spännande grej. Men det är ju inte så roligt
när prylarna inte vill "leka med en".
Tack annars i övrigt för en underbar bytik och fantastisk kundservice!
Mycket tacksam för hjälp och svar!
Med vänliga hälsningar
XXX
---
Hej
Det var verkligen tråkigt att produkten inte fungerar som den ska och
vi beklagar givetvis detta. Önskar du få en ny likadan eller vill du
byta till något annat?
Hör av dig på nytt så löser vi detta.
Ha en fortsatt bra dag.
Med vänlig hälsning
LUSTJAKT SVENSKA AB
Irene
---
Hej igen Lustjakt,
Det är sådant här jag tycker är så fantastiskt med er - er kundservice är otrolig och ni vill alltid ställa saker och ting tillrätta. Bland annat därför ser jag inte ens åt andra butiker av samma sort.
Hur som helst, till problemet. Ifall det istället för en ny Tiani vore aktuellt med en anna produkt, vad är det då som gäller? Är det en produkt i samma prisklass, om jag kan finna någon sådan, eller kan det annars gälla produkter upp till det pris Tiani kostar? Det vore jättebra att veta vad det är som gäller innan jag bestämmer något...
Och hur det också rent ordermässigt i sådana fall ska genomföras.
Tycker också det är tråkigt att produkten inte ville vara med i gamet, men jag är oerhört tacksam för ert tillmötesgående. Det är ju inte för inte jag rekommenderar er till alla jag känner. Ni representerar för mig verkligen vad jag vill kalla en bra och kundvänlig nätbutik.
Tacksam för ytterligare svar, så vi kan reda ut det här färdigt.
Med vänliga hälsningar,
XXX
---
Hej Miriam
Tack för ditt mail, roligt att du uppskattar den omtanke vi strävar
efter att ge våra kunder :) Du kan välja en eller flera produkter för
samma pris som Tiani, 1299 kr.
Vill du inte ha produkter för hela beloppet så kan vi återbetala
resterande, skriv i så fall med kontonummer inkl clearingnummer.
Maila vilka produkter du önskar (artikelnummer och namn) så lägger vi
ordern manuellt efter som det blir lite special.
Ha en fortsatt bra dag.
Med vänlig hälsning
LUSTJAKT SVENSKA AB
---
Några mail senare:-)
Hej igen-igen!
Där ser man, så bra fungerar alltså kalkylatorn i datorn...
:) Det låter absolut mer än acceptabelt. Om det går att göra så är jag tacksam. Betraktar det här som mycket väl löst, jag är helt 100 % nöjd och mer ändå. Nu hoppas vi bara att alla produkter hittar dit de ska också.
Stort tack!
Med vänliga hälsningar
XXX
Hej igen
Vi skickar den lila helt utan kostnad för dig och du får även behålla den gröna. Vi skickar då även med det plagg du önskar som ersättning för ringarna. Allt skickas kostnadsfritt för din del och du får behålla de produkter vi redan skickat. Hoppas detta känns ok för dig.
Ha en fortsatt trevlig kväll.
Med vänlig hälsning
LUSTJAKT SVENSKA AB
---
Okej då vet jag
Jag känner att detta är den bästa lösning vi kan komma fram till och jag måste säga att ni har varit mycket tillmötesgående med mina klagomål och tagit hand om dessa på ett bra och respektfullt vis så att jag som kund känner mig förstådd och accepterad.
Hälsningar
XXX
Hej Suzanne
Ser att det finns 2 identiska order i ditt namn, en den 5/3 och en den 6/3. Den ena är betald med kort (den du hämtat ut) och den andra är mot faktura. Jag förstår att detta skett av misstag och vi har nu återkallat paketet och även makulerat fakturan hos Klarna. Du kan alltså helt bortse från den påminnelse du fått från Klarna.
Ha en fortsatt bra dag.
Med vänlig hälsning
LUSTJAKT SVENSKA AB
---
KANONSERVICE!!!
Stort tack!
XXX
Nu blev jag imponerad av ert sätt att hantera min reklamation.
Mobilnumret stämmer, så återstår bara att tacka för ett mycket
bra bemötande.
Med vänlig hälsning
XXX
Hej!
Angående faktura nr XXX
Artikelnummer 8402.
Denna produkt fungerade ej.
Så jag undrar om ni nu skickar mig en ny snarast och hur jag gör med den
som jag fick som ej fungerar.
---
Hej
Det var mycket olyckligt att den levererade produkten inte startar och vi beklagar verkligen detta. Många gånger handlar felet om batterierna så därför ber vi dig kontrollera följande:
Använder du helt nya batterier av hög kvalité?
Använder du 2 st R3 (AAA) batterier?
Placerar du dem ett upp och ett ner enligt markeringen på produkten?
Drar du åt locket ordentligt hårt?
Hör av dig på nytt om det trots denna kontroll inte fungerar så löser vi detta.
Med vänlig hälsning
LUSTJAKT SVENSKA AB
---
Hej!
Jo vi har nya batterier i.
När batterierna är i så går den hela tiden. Den går inte att ändra hastighet på eller att stänga av.
Så det är absolut fel på den.
---
Hej igen
Tack för ditt svar och att du försäkrat dig om att felet inte beror på batterierna.
Vi skickar omgående en ny produkt till dig och hoppas den fungerar klanderfritt. För att inte orsaka dig fler besvär så behöver du inte skicka tillbaka den defekta produkten.
Ha en fortsatt bra dag.
Med vänlig hälsning
LUSTJAKT SVENSKA AB
Tack så mycket för bra service!